משה פרץ טופל בבית החולים וביטל 15 הופעות


מה גרם לזמר משה פרץ לבטל 15 הופעות בשבועיים? ולקבל טיפול בבית החולים? על מתנת יום ההולדת הזאת הזמר משה פרץ כנראה העדיף לוותר. יום אחרי חגיגות ה- 35 עם החברים במועדון, פרץ החל להרגיש שהוא מאבד את הקול. אם תשאלו את הזמר המבוקש, הכוכב של עונת החתונות, מדובר באסון שכמעט עלה לו ביוקר, ושבר את הלב לכמה זוגות שעומדים להתחתן

הכל התחיל לפני יומיים, ביום ההולדת של משה פרץ. הזמר הופיע בהיכל מנורה באירוע סגור לועד עובדים גדול, ואפילו קיבל עוגה על הבמה. משם הוא המשיך לבר תל אביבי עם החברים, ואז, אולי זה מזג האוויר, העייפות או העשן, הזמר החל להרגיש שהוא מאבד את הקול. אז נכון, הפתרון הוא פשוט לשתוק כמה ימים, אבל עבור זמר מבוקש בעונת החתונות, מדובר באסון.

יום אחרי החגיגות פרץ מיהר לבקר אצל רופא, בעוד חודש יש לו מופע גדול בקיסריה ואסור לו לאבד את הקול. הרופא אסר עליו לשיר ולאמץ את הגרון במשך שבועיים, מה שגרם לו לבטל 15 הופעות בשבועיים הקרובים. ברוב ההופעות מדובר בחתונות, והמתחתנים שקיבלו את ההודעה הבוקר היו בהלם. אחד מהזוגות סיפר לנו: "חיפשנו זמר קודם כל, ולפי הזמר סגרנו אולם. רשמתי על ההזמנות זמר אורח, משה פרץ, איך עכשיו אני לא אביא ל-1,400 אנשים את משה פרץ? איך אני הולך להיראות בין כל המכרים שלי? שקרן, רמאי".

לביטול כזה יש משמעות כלכלית כבדה. על הופעה באירוע, משה פרץ גובה לא פחות מחמישים אלף שקלים, ואם מדובר באירוע של חברה גדולה, אפילו יותר. על 15 הופעות פרץ יכול להפסיד כ- 750 אלף שקלים. לאחר פרסום הידיעה שאכזבה זוגות לפני חתונתם, הזמר החליט לא לוותר, ופנה למומחה אף אוזן גרון. הוא קיבל טיפול משולב של סטרואידים כמקובל בטיפול בצקות בגרון של אנשים שמאמצים את קולם. כשהמצב נראה טוב יותר והאופטימיות באוויר, סיפרנו למתחתנים, שכבר התחילו לחפש מחליפים של הרגע האחרון והם נשמעו מאושרים: "איזה כיף. סגרנו מישהו אחר, מקסימום יהיו שניים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן