"נטע כשאת תרקידי אנשים בתל אביב, אנשים בעזה יבכו על מתיהם"


נטע ברזילי תקיים היום (שני) בערב מופע ניצחון בכיכר רבין בתל אביב ויש מי שכבר הורס את האוירה ותוקף "נטע כפרה, זה לא יום לחגיגות בכיכר. עשרות אנשים נהרגו, מאות נפצעו. כשאת תרקידי אנשים בתל אביב, אנשים בעזה יבכו על מתיהם." כתב אמנון לוי

רגע אחרי שכבשה את אירופה עם הזכייה הדרמטית באירוויזיון בליסבון, נטע ברזילי תקיים היום (שני) בערב מופע ניצחון בכיכר רבין בתל אביב. במהלך המופע, שייערך כהבעת תודה לקהל שיצא באמצע הלילה באלפיו כדי לחגוג את הזכייה, תבצע ברזילי את השיר המנצח "TOY". המשטרה אישרה סופית את קיום המופע, שככל הנראה ייערך בשעה 20:00.

יש מי שפחות התחבר למופע וזה הכתב אמנון לוי מערוץ עשר שכתב בפייסבוק "נטע כפרה, זה לא יום לחגיגות בכיכר. עשרות אנשים נהרגו, מאות נפצעו. כשאת תרקידי אנשים בתל אביב, אנשים בעזה יבכו על מתיהם."

המגיבים הגיבו לו "התחרפנת לגמרי. תן לי לתקן אותך: עשרות *מחבלים* נהרגו. למה זה אמור להפריע אם מישהו בוכה עליהם? מעניין אם לפי ההיגיון המעוות שלך גם ה-9 למאי הוא לא יום לחגיגות כי נהרגו בו מלא נאצים." מגיב אחר כתב "אני המומה מהפוסט שלך כאילו אלה שנהרגו זה מחבלים שבאים על מנת לפגוע בחיילי צה"ל.תתבייש לך שזה מה שאתה חושב"

אמנם האירוויזיון הסתיים רק בשעות הקטנות של הלילה, אבל התאריכים לשנה הבאה בישראל כבר נקבעו. הבוקר נחשף בחדשות Online כי התחרות בשנה הבאה תיערך בפורמט זהה לזה שהתקיים השנה – שתי תחרויות חצי גמר ומופע גמר. כרגע מסתמן שמופעי חצי הגמר ייערכו ב-23 וב-21 במאי ומשדר הגמר הגדול ייערך ב-25, יומיים לאחר מכן. עם זאת, בתאריך בו עתיד להתקיים הגמר יערך גמר הגביע הגרמני בכדורגל, וייתכן שיחליטו בנהלת התחרות – להקדים את המועד בשבוע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן