סערה בפייסבוק "עומר זרק את שני ויוצא עם אחותה"


בזמן שפייסבוק נאבקת בבעיות פרטיות מול כל העולם, יש גם כאלה שנפגעים מהרשת באופן פרטי. בראשם, כנראה, עומר גורדון, שהמשתמש שלו לא רק נפרץ – אלא גם הביא לשליחת הודעות מיניות לעשרות נשים – כולל אחותה של בת זוגו, שני גולדשטיין

האם שני גולדשטיין ועומר גורדון בדרך לפרידה? השניים, שמהווים את אחד הזוגות הכי יציבים שיצאו אי פעם מבית "האח הגדול", מתמודדים ביממה האחרונה עם גל שמועות הטוען כי הקשר הגיע לקיצו. אך במקומכם, לא היינו ממהרים להאמין לו. הכל החל אתמול (א') בשעות הערב, כאשר שלל בנות – מעוקבות רנדומליות, דרך חברותיה הטובות של גולדשטיין ואף אחותה – קיבלו הודעות מגורדון שלא בדיוק משתמעות לשתי פנים.

בהודעות שנשלחו מהדוגמן המסר היה ברור וחד משמעי, ממנו אפשר להבין שמדובר בבחור רווק המנסה את מזלו, ופחות כמו מי שמנהל זוגיות יציבה וצמודה עם בת זוגו, עמה הוא גר כבר חודשים ארוכים. בשעות הלילה הקטנות החלה כוכבת הריאליטי לקבל שטף של צילומי מסך מחברות מודאגות ומבולבלות, שלא הבינו מה פשר הפנייה הפלרטטנית שקיבלו. לא עבר זמן רב עד שנפל האסימון (בכל זאת, זה די קל כשאת גרה עם בן זוגך בבית) והתברר כי גורדון לא אחראי על המעשה – אלא אדם זר שפרץ לו לעמוד הפייסבוק וניצל את הפלטפורמה כדי לשלוח הודעות אינטימיות לכל אישה שנקרתה בדרכו.

ברגע שהבינו את חומרת הבעיה, דיווחו השניים בפייסבוק על הפריצה והחליפו מיד את הסיסמא, שניטרלה את הפורץ. מקורבים מספרים כי זאת לא פעם ראשונה שזה קורה לגורדון, וכי כבר לפני כשנה פרצו לו לעמוד האינסטגרם ועשו מעשה דומה. לדבריהם, בני הזוג חושדים במישהו שאחראי לפריצות הללו ואף שוקלים לפנות למשטרה.

גולדשטיין? בתגובה: "אנחנו בוחנים כרגע את האופציות ומנסים למצוא את האדם שאחראי למעשים האלו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן