אחות של אלירז בפנים? כל הפרטים על האח הגדול 9


בעוד כחודשיים תפתח העונה החדשה של "האח הגדול" ואלינו כבר הגיעו ידיעות ראשונות מחדרי הליהוק. פורטל עומרי חיון חושף פרטים ראשונים על "האח הגדול 9" – שזאת העונה הראשונה של "האח הגדול" אצל 'רשת 13' אז מי יהיו המנחים החדשים שיכריזו 'נא להתנהג בהתאם' ומי יהיו הדיירים החדשים שימלאו את חיינו באביב הקרוב? התמונה מתחילה להתגבש בימים אלה. האחיות של אלירז ושפרה בדרך לבית המצולם 24/7 בנווה אילן?

הכוונה הכללית המלווה את ההכנות לפתיחתה של העונה החדשה של "האח הגדול" בתחילת אפריל ברשת, היא לצור ערכי מותג חיוביים יותר לאחר כל השערוריות שדבקו בו בעונות האחרונות לשידורו, הכוללות אלימות, עישון אינטנסיבי, הערות סקסיסטיות ומזימות הנרקמות בפינת העישון. ברשת מעוניינים להחזיר עטרה ליושנה ברוח העונות הראשונות ולהשיב את מקומו של האח הגדול ללב הצופים

לפורטל עומרי חיון הגיעו מידעים ראשונים לגבי אופי הליהוק של דיירי הבית החדשים, ובתוך כך נודע לנו כי היו מגעים עם ענבר, בתו של ח"כ דוד ביטון שנכנס ויוצא מחדרי החקירות בימים אלו, כמו כן מו"מ עם אחותו של אלירז שדה, שלא ידוע עדיין האם הבשיל אבל לפי מקורבים להפקת "האח הגדול" בהחלט יש עניין מול האחות של שדה ואולי תראו אותה כדיירת בעונה החדש שתעלה בקרוב, גם שחקן הכדורגל עומרי קנדה (שחטף התקף לב במהלך צילומי "גולסטאר") עלה בפה של מלהקי התכנית ואף השתתף בראיון ראשוני, בנוסף ברשת מעוניינת לשבץ בקאסט גם אושיית פייסבוק ועוד. כל זה מצביע כי לזכיינית ישנה כוונה ברורה להכניס כמה דיירים מוכרים למרות שזו אינה מוגדרת עונת וי. איי. פי, כך שלא נתפלא אם בהמשך נשמע גם על שמות של מתמודדים כמו אחותה של שיפרה או אח אובד למשפחת הבובלילים שעדיין לא נשזף באור הפלאשים. כי ההפקה לגמרי מכוונת לכיון הזה.

תהליך איתור המנחים הולך ומסתבך מכיוון שלהנחיית המשדר המורכב ברשת מייעדים מי מהמנחים הבכירים בישראל שילוו את המותג הטלוויזיוני בשנים הקרובות, וזו לא משימה פשוטה בשוק המקומי הצפוף: במסגרת זו היו פניות לעידו רוזנבלום, לאסי ורותם אך זה לא הסתייע, אלירז שדה ואילנית לוי- אך זה ירד מהפרק ולו מהסיבה הפשוטה שלוי חתומה בריאליטי המוזיקה החדש של 'קשת 12' עם האקס, אייל גולן, גם בר רפאלי ביטלה בגלל המחויבות הגדולה מדי הכרוכה בארבעה משדרים שבועיים בירושלים, וכרגע אין מנחה סופי. היה גם מו"מ עם טאלנט נוסף של הזכיינית, צביקה הדר, אך לבסוף שני הצדדים הבינו שזה לא הכיוון הנכון להם.

לגבי הלוקיישן של בית האח: כזכור, רשת הייתה מעוניינת ברכישת הנכס הקיים הבית המצולם בנווה אילן מידי קשת, ואף הייתה נכונה לשלם כמה מליונים טובים עבורו, אך קשת החליטה שלא להותיר דבר מהנכס וטרחה להרוס אותו עד יסוד, כולל מילוי הברכה ('השכשוכית' המפורסמת) במלט, אולי כדי לא להותיר טפח על טפח לאויב- ממש פינוי ימית.. בכל מקרה גם עיצוב הבית ינסה לשדר את אותם ערכים שהזכיינית מנסה לחדד בפורמט ההמחודש, כולל חשיבה על התחלת העונה בשני בתי אח שונים שלא מודעים זה לזה ואיחודו בשלב מתקדם בעונה (כפי שקרה בעולם בעבר, ואף ב'אח' הישראלי היו משימות ברוח זו. אפרופו משימות- לא יהיו 'משחקי האח' ומשקל הצבעות הקהל יקבל נפח משמעותי יותר. לתכנית ככול הנראה תהיה תכנית בת מלווה (מי זוכר את 'האחות הקטנה'?) ושידור לייב 24/7 בערוץ ייעודי (שכנראה שוב יעבור לערוץ חדש ולא ישודר בערוץ 26) משך העונה החדשה והראשונה ב'רשת' הייה כארבעה חודשים והיא תשודר לא פחות מארבע פעמים בשבוע, והיא תתחיל בעוד כחודשיים (בתחילת אפריל)

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן