חילופי זוגות: תומר ויעל מ"חתונה ממבט ראשון" מספרים על הזוגיות

אז האם באמת הייתה בגידה סודית ב"חתונה ממבט ראשון" ? תומר ויעל, הזוג שחמק לאשפי הפורמט "חתונה ממבט ראשון" מתחת לרדאר, 'יצא מהארון' וחוגג החל מאמש את הקשר הזוגי, מספר על אהבה תל אביבית שנולדה מהמסך ועל ההסתרה מכולם, מאחורי גבה של ההפקה ושל בן הזוג לתכנית – חיים ועדי.

אמנם המאגה- קאפל של חורף 2018 הוכתר אמש סופית- אחווה וטל- "חתונה ממבט ראשון"- קשת, ובאמת כשמו של הפורמט, הציתו קשר ממבט ראשון, רומן הפכפך שזכה לשרוד את מהמורות התקשורת, המצלמות והעניין הציבורי. אך לא פחות מכך הזוג החדש שנוצר מתחת לאפה של ההפקה ומעבדת המדענים שלה, כאילו שתי מבחנות נפלו במעבדה מבלי משים והתערבבו, וכך נוצר הזוג המרענן של העונה, ממש כאילו מעשה ידי הגורל- העיתונאי תומר אביטל (לשעבר שידוך התכנית לעדי) ויעל פולקמן (לשעבר שידוך התכנית לחיים).

לפני יותר מחודשיים הם נפגשו במקרה, ברחוב, וגילו בדרך מקרה שהם גרים זו מול זה, משני עברי הרחוב. תומר, שכבר איבד כל תקווה למצוא אהבה במסגרת התכנית, סיפר כי כך גם הכירו הוריו. עוד סיפר כי גם הוריו התאכזבו קשות ממה שקרה אתו בתכנית, בזוגיות עם עדי.

אז סיפור הסינדרלה שלנו מתחיל כשיעל חצתה את הכביש במקרה, ולפתע הבחינה בקול מוכר, היא החליטה שהיא חייבת לנסות (מה שריאליטי עושה לאנשים..) וזעקה בשמו בקול, תומר כמובן הסתובב ו..קליק! באחד הראיונות ציינה כי היא כבר נחשפה לדמותו הטלוויזיונית כשצפתה בפרקים הראשונים והתעניינה.. ולאחר שהם כבר התחילו להתראות ולצאת יחד, הם נהגו לצפות בפרקים המשותפים שלהם, יחד על הספה, מול העדות המצולמת לניסיונותיהם הקודמים למצוא בן/ בת זוג לחתונה. ההפקה גילתה זאת, אגב, רק כאשר יעל העבירה לידיהם את כרטיס הזיכרון של המצלמה שלה, שם נחשפו בפניהם התמונות 'המרשיעות'.

תומר סיפר כי הקושי העיקרי שניצב בפני בני הזוג היה להסתיר את הרומן הגנוב מתחת לאפה של ההפקה (מים גנובים וכו'), במיוחד בתור עיתונאי עצמאי ומוערך, חושף שחיתויות במסגרת מיזם "מאה ימים של שקיפות". המשפחות כבר עודכנו ונפגשו עם הנאהבים, 'האחיינים שלי חולים עליה' סיפר תומר וגם החמיא ליעל על הבישולים שלה. ועכשיו המשימה- 'לראות איך מסתדרים חיי הזוגיות שלנו, מבלי הצורך להסתתר' אמרה אמש יעל במסיבת הסיום של העונה בה צפו במשותף בפרק הסיום. 'אנחנו מחכים שיבואו עכשיו מומחים חדשים..', עקץ אביטל את כוורת המדענים שבמקרה שלהם, בואו ונודה, הם אחראים למחדל!

יעל פולקמן כזכור שודכה ב'חתונה ממבט ראשון' לחיים מאיירס, הזוג שנדמה שהיה המבטיח ביותר מבין כל הזוגות, אך הם נפרדו בחופשתם המשותפת בברלין לאחר הצילומים למרבה אכזבתה של יעל, אך זאת לטובה- תומר אביטל 'שודך' לעדי גרדוס אך מן ההתחלה הזוגיות קרטעה ותומר נאבק רבות כדי לשבור את המחיצה, לשווא.

היפה בכל הסיפור- שהזוג שגנב סוסים יחד מבלי לעורר כל חשד הוא בעצם חיבור של תומר, עיתונאי חריף חושף שחיתויות שמרבה לעבוד בכנסת ויעל קרובה של ח"כ, ככל הנראה, רועי פולקמן מסיעת כולנו.

מתי החתונה, אתם שואלים? רק אל תלחיצו אותם שוב, אז איפה תוכלו לראות את תומר ויעל? במוצאי שבת הקרובה, בהפגנות ברוטשילד. תגידו שעמרי שלח אתכם. אחווה וטל יתארחו אצל "אופירה וברקו" ביום שישי הקרוב בקשת, ערוץ 12.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן