התגעגענו: רוסלנה רודינה חוזרת למסך


התגעגעתם? הדוגמנית והשחקנית רוסלנה רודינה חוזרת למסך שלכם! אחרי תוכנית טיולים ב'רשת 13', רודינה משתתפת גם בעונה השניה של הסדרה "פולמון" שעונתה השנייה עלתה אמש (ראשון) לאוויר. ומה לגבי התביעה והסכסוך עם האקס אייל גולן? כרגע יש צו איסור פרסום.

חשבתם שאחרי הפרידה מאייל גולן רוסלנה רודינה תוריד פרופיל תקשורתי? אז זהו שלא. רודינה מככבת בעונה השניה של הסדרה "פול מון" שמשודרת ב"הוט". את העונה הראשונה והשניה של הטלנובלה חילקו ל-2, אך הצילומים הסתיימו כבר לפני יותר משנה. 50 פרקים ראשונים שודרו בעונה הראשונה ו-50 פרקים ישודרו בעונה השנייה. רודינה מנסה ללכת בדרך נוספת מלבד לדגמן. בראיון עם רודינה היא אמרה: "אני מאד רוצה להישאר בעולם הבידור, לשחק, להשתתף, לדגמן – ממש כיף לי". מלבד הסדרה "פולמון" רודינה גם קיבלה תכנת טיולים ב'רשת 13'.

רק לפני חצי שנה פורסם שהזמר אייל גולן והדוגמנית ורוסלנה רודינה מפרקים את החבילה ונפרדים. מאז הספיקו השנים לעלות לכותרות כשעקצו אחד את השניה באינסטגרם ובפייסבוק. לפני מספר שבועות דווח גם על דרמה סביב המשמרות על הילד המשותף, יאן גולן. הפרשה הגיעה לבית המשפט, שם דרש אייל גולן להוציא צו איסור פרסום על הסכסוך של הזוג לשעבר. לפני שבית המשפט הוציא צו פירסום נודע שרודינה גם רוצה לפתוח את הסכם הממון שלה עם גולן בטענה "ההסכם לטובתו של אייל גולן בלבד". מקורבים לגולן אמרו לפורטל עומרי חיון: "רוסלנה רוצה מאייל כסף, והרבה ממנו בגלל זה הוא תבע אותה".

רודינה גם הכירה לפני מספר חודשים בן זוג חדש דרך חברה משותפת, מספר שבועות אחרי הפרידה מגולן. לפי מקרובים הבחור החדש מאד רוצה להישאר כבחור אנונימי ומאד מקווה שהשם או תמונה שלו תדלוף לתקשורת. ואיך הם עושים את זה? רודינה והחדש לא יוצאים מהבית יחד. אבל הבן זוג כבר הספיק להכיר את יאן גולן, ובאחד הפעמים הוא גם שמר על יאן. לפני שבועות עברה רודינה להתגורר בדירה ברמת גן. ועזבה את הדירה ברחובות בה גר גולן ומשפחתו. באתרים פורסם כי "הזוגיות החדשה היא חלק מהסיבות שבחרה לשמור על מרחק גיאוגרפי מאייל גולן ולעשות מה שהיא רוצה מבלי שיתעסקו לה בחיים גם אחרי הפרידה"

צילומי הסדרה נערכו בישראל בתאילנד באי קופיפי. חלק מהשחקנים טסו לצילומים בתאילנד וחלק הצטלמו בחולון. תחילה הסדרה הייתה אמורה לעלות בדצמבר 2016 אך לאחר מכן נדחתה לפברואר 2017. הסדרה היא הטלנובלה המקורית הראשונה מאז עליית ערוץ HOT בידור ישראלי. תחילה לוהקה לסדרה השחקנית ענבל ביבי לתפקיד אבישג, אך בשל החקירות עקב חשד לשימוש בסמים במהלך שירותה הצבאי, הוחלט כי לא תשתתף בסדרה ובמקומה לוהקה לסדרה לירון רביבו. העונה השניה של פולמון עלתה לאוויר אמש (ראשון).

הפרימיירה לעונה השנייה של "פולמון" התרחשה ביום ראשון האחרון, רודינה הגיעה להשקה לבדה. בעונה הקודמת הגיעה רודינה לפרימיירה יחד עם האקס, הזמר אייל גולן. נראה שהפעם לא יפריעו לה או לו סצנות נשיקה של רודינה עם שחקנים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן