איזה מתוקים: טל כוכבא ואחוה סיטבון מ"חתונה ממבט ראשון" הכי ביחד

טל כוכבא ואחוה סיטבון הזוג שהתחתן בריאליטי "חתונה ממבט ראשון" עלו לכותרות בימים האחרונים לאחר כתבה שמספרת על משבר ביחסים. עכשיו השניים חשפו תמונות שלהם הכי ביחד בעולם.

בשבוע שעבר השתתפו טל כוכבא וואחוה סיטבון בתוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" ובסוף הפרק, התחתנו. מספר ימים לאחר שידור הפרק פורסמו באתרי רכילות ידיעות על פרידה של הזוג מהריאליטי. אבל היום חשפו הזוג המדובר תמונות מאושרות יחד. חבר של הזוג שביקש להישאר בעילום שם ענה לפני מספר ימים בראיון על השמועות: "היה קצת לחץ אחרי התוכנית והם קצת נפרדו וקצת לא דיברו. כל העניין היה אינטנסיבי מאוד והתחיל בבום". עוד הוסיף: "אני לא יודע אם 'נפרדו' זו המילה הנכונה, אבל היו אפס אנד דאונס והם התגברו על המכשולים. ברגע שהעסק נרגע הכל הפך בסדר ביניהם".

בימים האחרונים פורסמו מספר ידיעות על הזוג אחווה סיטבון וטל כוכבא שהכירו בפעם הראשונה בחופה בדוקו ריאליטי "חתונה ממבט ראשון" של 'קשת' 12. למרות השמועות על משבר ופרידה, השניים עדיין נשואים באושר. רק בפרקים הבאים של הריאליטי יגלו לכם מה עלה בגורלם של הזוגות. לפורטל עומרי חיון נודע כי אחווה ארזה פקלאותיה עזבה את הבית שלה במרכז ועברה לגור עם בעלה בדירתו הגדולה בעיר חיפה.

בשביל לשלול כל ידיעה ושמועה על פרידה, השיקו הזוג הנשוי את אהבתם בשידור חי! השניים הגיעו למשחק הכדורגל הביתי של מכבי חיפה, בסמי עופר, קבוצת הבית של כוכבא. צלמים תפסו את הזוג ברגעי אהבה והפיצו חלק מהתמונות. אבל גם הזוג הטרי שיתפו תמונות זוגיות בדרך למשחק, וגם במהלכו. קשה שלא לאוהב אותם, לא? תפרגנו לזוג הטרי בלייק גדול של מזל טוב (-:

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן