יורם זק שוב מסתבך: "התעוררתי עם זקפת בוקר מטורפת על עובדות קשת"


הזכיינית 'קשת' 12 מסתבכת שוב במספר פרשות מין חדשות: "בנות קשת המפתות, התעוררתי עם זקפת בוקר" כתב עורך "האח הגדול" לשעבר, יורם זק. בעונה השלישית של "האח הגדול" אמר: "דנה יש לך חצי דקה להסביר למה את זו שרוצה שאני אשחק לה עם הבולבול בין השדיים". דנה רון הגישה תביעה לפני חודשיים נגד יורם זק ו'קשת'. המחאה המדוברת היא גם נגד אייל גולן שהודה ביחסים אנאליים עם קטינה לצד אבא שלו. ואם כל זה לא מספיק אז גם נשיא קשת לשעבר האושם בסופ"ש האחרון בשידור חי בערוץ עשר 14, כשמגישת חדשות השבת, אושרת קוטלר סיפרה שנישא קשת, אלכס גלעדי ניסה להתחיל איתה ולהזמין אותה לארוחה ולבסוף אמר לה "זה כמו הוליווד, את לא תתקדמי פה בלי להיות במיטה". כתבת אחרת חשפה הטרדה מינית: "אלכס התפשט מולי וחשף את איבר מינו"

הסערה בשעות האחרונות בתעשיית הבידור והטלויזיה היא נגד עורך "האח הגדול" לשעבר יורם זק – שמאושם בפעם השנייה בהטרדה מינית. במייל שכתב לפני 7 שנים, אותו חשפה הבוקר הכתבת הדס שטייף, כתב זק: "בנות קשת המפתות, עובדות מאקו הממזריות, הבנות הזורמות מערוץ ביפ וערוץ 24, בקיצור כל הבנות בבניין והבנים גם. הבוקר בשבע התעוררתי עם זקפת בוקר מטורפת. שאלתי את עצמי למה? מה קרה? מה יש ביום הזה שהופך אותו למיוחד כ"כ? התהפכתי במיטה עם הזקפה, ואז עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם ועוד ועוד ועוד וזה היה מאד נעים לי. במקלחת שוב הרהרתי ביום המיוחד הזה. שוב התעורר בי משהו. הסתבנתי, ואז הסתבנתי עוד קצת ועוד קצת ועוד קצת וזה היה לי מאד נעים. אח"כ קצת שרף לי, יום מיוחד שכזה",

העורך לשעבר של "האח הגדול" יורם זק, לא חסך במילים גסות ובהמשך המייל הוסיף: "גם אתכם המונדיאל מחרמן בטירוף? גם לכם מתחשק לשחק עם עצמכם בשירותי הקומה שלכם באמצע היום? גם אתם מסתובבים בבניין ומדמיינים את כולן ערומות? גם לכם יש מחשבות על כל מיני הרכבים ותנוחות במיטה אחת גדולה?". את המייל הדוחה חתם זק במילים: "אתן נראות נהדר, נשיקות יורם. יו"ר המועצה להסדר ההימורים בקשת".

בתגובה לסערה סביב זק הוא הגיב: "קראתי היום את המיילים שכתבתי לפני 7 שנים. הם לא הצחיקו אותי. אני לוקח אחריות על הטקסטים ומבין היום, במבט לאחור, שהיו בוטים. השנים עברו, הזמנים השתנו, וגם אני למדתי והתפכחתי. היום לא הייתי מתנסח או מתנהל בצורה כזו". במייל המדובר נכתב גם: "היום הזה, כולו (כאן הוא נוקב בשם של עובדת) כן כן, אותה רפרנטית ראשית יפת מראה…הבחורה שאני כל כך אוהב למרות שהיא בקשה להשאיר את אזור המפשעה שלה מחוץ למייל. (אז אני זורם עם הבקשה שלך למרות שהרבה מהקוראים בטח כבר מדמיינים אותו ממש כרגע)".

ופה לא עוצרת סערת הענק שמתנהלת בימים האחרונים נגד, 'קשת' 12. בסוף השבוע האחרון חשפה העיתונאית הוותיקה ומגישת "המגזין" בערוץ עשר, אושרת קוטלר, הצעה מינית שקיבלה ממנכ"ל "קשת" לשעבר, אלכס גלעדי, לפני 25 שנים. אחרי החשיפה הראשונה על ההצעה המינית שקיבלה ממנכ"ל קשת לשעבר, הגיבה שוב בשידור חי בשבת האחרונה ואמרה: "לעשרות האנשים היקרים שהתקשרו לעודד ולתמוך, אני מודה מקרב לב", אמרה, אבל למאות המתלהמים המאשימים, המקללים, המטילים ספק, הציניקנים, יש לי רק דבר אחד להגיד. דמיינו לעצמכם את בתכם מגיעה לראיון עבודה נחשק ומקבלת הצעה מהבוס הגדול – או ארוחת ערב והתקדמות בנוסח הוליווד – או שאין עבודה. זה קרה בעבר, לא רק לי, זה עדיין קורה". "אינני קורבן", הוסיפה, "מעולם לא הייתי ואין לי שום כוונה להתחיל להיות כזאת. הסיבה היחידה לחשיפת הארוע המטריד ההוא לפני עשרים ושלוש שנים הייתה לומר לאלפי הנשים הצעירות שמן הסתם נתקלות בהצעות דומות שאפשר להגיד לא ולהמשיך הלאה. גם אם זה אומר לאבד את מקום עבודתך, תמיד תפתח עוד דלת. כפי שנפתחה עבורי".

הכתבת נרי ליבנה כתבה: "הסיפור עם אלכס גלעדי התחיל בקטע שכתבתי במדור שהיה פעם במוסף וקראו לו 'מלח הארץ", הנושא היה חונטת ותיקי ערוץ 1, ה'אולד בויז' כפי שכיניתי אותם, והאופן שבו הם מגבים זה את זה. יומיים לאחר שהתפרסם הקטע התקשרה אליי מזכירתו של גלעדי, אז בעל מניות בקשת ודמות מרכזית בחברה, ואמרה שהוא רוצה לדבר איתי. האמת, התרגשתי. הנה, הנה, אמרתי לעצמי, מזדמנת לי כאן תוכנית טלוויזיה. גלעדי שאל אותי מתי אוכל לפגוש אותו משום שהוא רוצה להציע לי משהו שיעניין אותי. הוא הציע שניפגש מחוץ למשרד, כדי לשמור על דיסקרטיות בנוגע להצעה, שעדיין האמנתי בתום לב שהיא הצעת עבודה. הוא הציע שניפגש לדרינק ואחר כך נלך לארוחת ערב". עוד הוסיפה ליבנה "הוא עלה לחדר במלון וחשף את איבר מינו בפני"

אייל גולן, הזמר שהולך להנחות תוכנית ריאליטי חדשה ב'קשת' עם הזמר אביב גפן, זוכה גם לביקורת קשה לאחר שהודה ביחסים אנאליים עם קטינה לצד אבא שלו. בטור דעה שפירסם אתר "המקום הכי חם בגיהינום" תחת הכותרת: "אלכס גלעדי, אייל גולן ויורם זק צריכים ללכת הביתה", סבורים באתר כי ההודעה של דרורית ורטהיים מהבוקר לא מספיקה – "היא מתפרסמת מאוחר מידי והיא עדינה מידי". בכתבה עצמה שהפכה לויראלית בפייסבוק הם מבקשים כי בקשת ידיחו את גלעדי מתפקידו כנשיא החברה, ויצהירו כי לא יעבדו יותר עם זק או יתנו חשיפה לאייל גולן.

יו"ר דירקטוריון קשת, דרורית ורטהיים מסרה בתגובה: "מחזקת את אחיותיי האמיצות באשר הן". מאוחר יותר הוסיפו בקשת תגובה על המנכ"ל לשעבר של 'קשת': "העדויות כואבות מאוד, נדבר איתו בהקדם"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן