תלונה במשטרה נגד ברק אדרי ו-90 תלונות לרשות נגד שי חי

בעיה
הדחתו של שי חי מהעונה השביעית של "האח הגדול" מעוררת גלים בתעשייה: יותר מ-90 תלונות נגד שי חי ו'קשת' אחרי שידור הפרק האלים בעונה. ופרסום ראשון: תלונה במשטרה נגד ברק אדרי שאיים לשרוף את שי חי.

סערת שי חי נמשכת: 50 אלף אנשים מכל הארץ התנתקו מערוץ 26 ואלפים חתמו על עצומה להחזרתו לתוכנית. בנוסף מתנהל מחאה נגד עמוד הפייסבוק של "האח הגדול" וחרם על אפליקצית אתר מאקו. מעריצים אחרים החלו לאסוף כסף לחשבונו של שי חי בשביל שיוכל לקנות דירה. אבל נראה שכל הדרמה הזאת עלולה להפוך לפלילית בקרוב: לפורטל עומרי חיון נודע שהוגשה תלונה במשטרה נגד הדייר ברק אדרי שאיים לרצוח לכאורה את שי חי. האם משטרת ישראל תעצור את העונה השביעית בשיא?

צופה "האח הגדול" תמיר חג'ג' נגש אתמול (שבת) לתחנת משטרת באר שבע והגיש תלונה כנגד הדייר ברק אדרי. חג'ג' מסר לפורטל עומרי חיון בתגובה "הגשתי תלונה כנגד ערוץ 2 וכנגד התוכנית האח הגדול, התלונה הוגשה נגד ברק אדרי שאיים לשרוף את שי חי אחד המתמודדים בתוכנית, מייד ניגשתי לתחנת המשטרה והתלוננתי. דרשתי מהמשטרה לאסור על ערוץ 2 לשדר את הקטע הנ"ל וכמו כן לעצור לחקירה את המתמודד אשר איים". אז האם המשטרה תוציא את ברק אדרי מבית האח הגדול לחקירה? והאם גם שי חי יוזמן לתת עדות? יש סיכוי לא רע.

563

מנגד- הגיעו ברשות השנייה מאז שידור הפרק לא פחות מ-90 תלונות של צופים זועמים כנגד הפקת "האח הגדול" הזכיינית 'קשת' ודייר שי חי. "היקף התלונות החריג מעיד על הסערה שחוללה פרשת שי חי. בתלונות זעמו הצופים בין היתר על חלק מהתכנים האלימים פיזית ומילולית שהוצגו בפרק. העברנו בשלב זה את התלונות לבדיקת הגורמים המקצועיים ברשות ולהתייחסות הזכיינית", אמרו ברשות השנייה

אחד המתלוננים כתב: "הבושה הגדולה בתולדות הטלוויזיה בישראל. שי חי, שעליו אני לא מתכוון לבזבז מילה, נעמד מול בית 'האח הגדול' ועושה תנועה מגונה מול הבית. קהל של בני-נוער מריע לו, ושי צועד עם חיוך ניצחון לעבר מרכז הבמה. המנחה, שהיה פעם התקווה הגדולה של המדיה בישראל, שותק לא מגיב, ובמקום לזרוק אותו מיד, הוא מראיין אותו – הכול למען ריטינג. גם 'האח הגדול' אומר לו לפני שיצא: 'בצער רב אני מאפשר לך לצאת מהבית על-פי בקשתך', כאשר בהודעה לעיתונות טענה קשת שגם אם שי לא היה מבקש לצאת, הוא היה עף מהתוכנית בגלל האלימות שלו. האם 'הרייטינג בכל מחיר' היא הפרה הקדושה האחרונה בישראל, האם לא הגיע זמן שגם הפרה הקדושה הזאת תיעלם מחיינו?!!! האם למדיה, במקרה זה קשת, אין שום אחריות ציבורית, כלפי מאות אלפי הילדים והנערים שצופים בתוכנית?".

001

מתלונן אחר כתב: "מתן במה חיובית ומאדירה להתנהגות אלימה ב'האח הגדול' – העונה הנוכחית של 'האח הגדול' בניצוחו של יורם זק וארז טל נתנה במה להתנהגות אלימה ופוגענית. במשך כל העונה עודדה הפקת התוכנית התנהגות אלימה בריונית ודורסנית, העלתה על כס המלכות את הדמות האגרסיבית והמרשעת של שי חי, סיפקה לו הגנה כדי שימשיך במעשיו האיומים, הציגה אותו ואת ההתנהגות האלימה והנבזית שלו באור חיובי וגרמה לנהירת מאות בני ובנות-נוער בעקבותיו. הפקת התוכנית אחראית באופן ישיר לכך שאותם בני-נוער מסגלים לעצמם את ההתנהגות האלימה של הדמות הנוראית הזאת, והדים לכך ניתן לראות בקטטת הענק שפרצה בין מעריצי התוכנית מחוץ לבית 'האח הגדול' ובהקמת קבוצות ברשתות החברתיות המטיחות את 'האמת בפרצוף' בילדים חלשים חברתית ותוקפות אותם ברשעות האופיינית לדמות הטלוויזיונית השטנית שיצר ותחזק יורם זק במהלך שלושת החודשים האחרונים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן