הלם: קים וקניה מצפים ללדת את בנם ביום הולדתו של ישו

2_L

מקורבים לקניה ווסט וקים קרדשיאן מספרים כי הזוג המדובר מתכנן ללדת את בנם שמצטרף אל המשפחה ואת נורת' הקטנה, בדיוק ביום שבו נולד ישו, עוד הם מוסיפים כי הלידה, ככל הנראה – תיערך במתכונת של ניתוח קיסרי, אאוצ'.

אחרי עשרות ניסיונות, רצון לפונדקאות, והפריות למינהן, המשאלה של קרדשיאן סוף סוף התגשמה והיא והראפר המפורסם קניה ווסט מצפים לילד שני, שיצטרף אל המשפחה לנורת', אחותו בת השנתיים להזכירכם, את הדיווח על ההיריון קיבלנו כולנו בפרומו לפרק של סיום חצי העונה של התכנית "משפחת קרדישאן", במהלכו קיבלה קים את הבשורה המתוקה שהיא בהריון. קרדשיאן מיהרה לשתף את אחותה קלואי: "בדיוק קיבלתי את תוצאות בדיקות הדם שעשיתי בחזרה, ואני בהריון!".

למקרה ששכחתם, נורת' ביתם הראשונה של השניים, נולדה ב-15 ביוני 2013, ונראה שכעת היא לא תהיה היורשת היחידה, אליה מצטרף כעת אח קטן, אבל מתברר שהאח שטרם נולד – מצליח כבר לעורר הדים. רגעים ספורים לפני שקנייה ווסט צפוי לנחות בארץ, אתרים בחו"ל מדווחים כי לזוג המדובר יש כבר לא מעט תוכניות אשר ללידת בנם. הזוג המדובר מצפים ללדת את בנם ביום שישי ה- 25 בדצמבר 2015, בדיוק שבו גם ישו התינוק נולד.

אבל זה לא הסוף לפרשה, נכון לעת עתה נראה כי קרדשיאן תיאלץ לעבור ניתוח קיסרי בהולדתו של התינוק, פחות נעים.

kymknya_c

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן