בתו של פול ווקר נגד פורשה: "אבא שלי נשרף חי בגלל הרכב שלכם"

fast-and-furious-6-super-bowl-teaser-trailer-screenshot-paul-walker-e1385868099394-1

בתו של פול ווקר, מדו בת ה-16 תובעת באמצעות עורכי דינה את פורשה. בתביעה המדוברת נכתב כי פול ווקר, אביה של מדו וכוכב "מהיר ועצבני" נלכד בתוך המכונית לאחר התאונה, וכשעוד היה בחיים הרכב נשרף ועלה באש, לטענת עורכי דינה מדוברת במכונית מסוכנת במיוחד ולא יציבה – ולכן מקומה מחוץ לכביש.

את הרגע הזה כולנו זוכרים, ב-30 בנובמבר 2013 נהרג פול ווקר (40) בתאונת דרכים בוולנסיה, סנטה קלריטה, קליפורניה, לאחר שהרכב בו שהה התנגש בעמוד תאורה ובמספר עצים ועלה באש. יחד עם ווקר נהרג גם הנהג, חברו של ווקר, רוג'ר רודאס.‏ השניים היו בדרכם חזרה מאירוע צדקה של ארגון שהקים ווקר למען נפגעי סופת הטייפון האיאן. לפי חוקרי התאונה, הגורם לתאונה היה מהירות הרכב, אשר נסע במהירות של בין 80-93 מייל לשעה (128-149 קמ"ש).

הורד

כיום, כמעט שנתיים לאחר מותו הטראגי באותה תאונה קטלנית, בתו בת ה-16 מדו, מבקשת באמצעות עורכי דינה, לקבל בחזרה כסף, הרבה מאוד כסף. בתביעה אותה הגישו נגד חברת "פורשה", נטען כי הדגם שבו אביה של מדו נהרג היה לא תקין, מסוכן והוא זה שגרם למוות. לטענתה של מדו, סיבת המוות של אביה לא היתה ההתנגשות, אלא התלקחות המכונית.

Skärmavbild 2015-04-21 kl. 22.06.24

בכתב התביעה, טוענת הבת באמצעות עורכי דינה כי "חגורת הבטיחות היא זו ששברה את צלעותיו ועמוד השדרה של ווקר, ואף כלאה אותו בתוך המכונית" לטענתה ווקר היה עוד חי כשהמכונית עלתה באש, אך הוא לא הצליח להימלט מהרכב. "השורה התחתונה היא שמדובר במכונית מסוכנת, שאין לה מקום על הכביש, לא היינו צריכים לאבד את פול וחברו רוג'ר" מסכמים עורכי דינה.

1

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן