אייל גולן בהופעה ראשונה לאחר תאונת הדרכים

צילום שוקה כהן (47)

אני מתפלל (שהכאב יעבור): אחריו שדיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון בדיוק לפני יומיים, שהזמר אייל גולן עבר תאונת דרכים בזמן נהיגה ברכבו, ושבר את אחת מצלעותיו, הוא בחר להמשיך את לו"ז ההופעות שלו כסדרן – ולא לבטל או לדחות אף הופעה.

לפני יומיים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי ביום חמישי בשעות אחר הצהריים נסע אייל גולן ברכבו בכביש סואן סמוך לרחובות, באזור המרכז בארץ, כאשר הבחין גולן בנהג שנוסע בצורה פראית על הכביש, ומנסה לעקוף אותו, הוא פנה ימינה והתנגש בקיר סמוך, ובכך שרט את רכבו היוקרתי, ופצע את עצמו. גולן שבר את אחת מצלעותיו, ולאחר שהגיע לבית החולים "קפלן" שברחובות במהירות וקיבל טיפול רפואי, הוא נשלח לביתו עם שורה של ימי מחלה והמלצה על מנוחה מרובה.

אבל זה ממש לא מנע ממנו להשאיר את לו"ז ההופעות שלו כסדרו, אמש(שני) הופיע אייל גולן בפסטיבל הופעות לכל המשפחה בפארק אריאל שרון, את הפסטיבל פתח אמש כאמור אייל גולן, בדיוק 3 ימים לאחר תאונת הדרכים שעבר ולמרות הצלע השבורה עלה גולן לבמה ונתן שעה וחצי של הופעה לקהל הרחב. הקהל צעק ואיחל לאייל בריאות והחלמה מהירה, ואך  עזר לו להשלים את השירים הידועים, כשלאייל היה קצת קשה לשיר.

"אז אני קצת כואב ואין לי הרבה מה להגיד, חג שמח שיהיה, ואני מקווה שתצליחו ליהנות, אני אשתדל מאוד מאוד לעשות הכל כדי שתיהנו, ואני מבטיח לכם אני לא כזה שמן יש לי חגורת בטן בגלל הפציעה,אז באמת בואו ננסה לעשות לכם קצת שמח על הלב וקצת כיף על הלב בחג הזה", אמר גולן בהופעה אמש.

צילומים: שוקה כהן

צילום שוקה כהן (45) צילום שוקה כהן (27) S_C_1516 אייל גולן יוסי ביתן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן