מכולתניק? דודו אבגי מאקס פקטור הוא בכלל בוגר למשחק בבית צבי

3

חשיפה: דודו אבגי בן ה-25 משדרות פתח את העונה החדשה של "אקס פקטור" בביצוע עדין במיוחד של השיר "שיר משמר" של חווה אלברשטיין והוצג כעובד פשוט במכולת, אך בפועל הוא בכלל בוגר מחזור 2011 של בית הספר בית צבי לאומניות הבמה.

אמש (מוצא"ש) שודר בערוץ 2 הפרק הראשון של התכנית המצליחה "אקס פקטור", אלא שלזה אף אחד לא ציפה, דודו אבגי בן ה-25 משדרות פתח את העונה בביצוע דק ונוגע לשירה של חווה אלברשטיין.

1

עד כאן הכל היה תקין, אלא שכמה דקות לפני הביצוע ולפני העלייה אל בימת השופטים, שוחח אבגי עם מנחת התכנית, בר רפאלי ובמהלך השיחה הוא הוצג כעובד מכולת פשוט משדרות, שהגיע לאודישן עם טרנינג וכפכפים, ובחר לשיר את שירה של חווה אלברשטיין בקול דק במיוחד. בשדרות הוצג דודו אבגי כ"ערס לייט", עבורו אקס פקטור זה "משהו זוהר שמוצאים בך", כשנשאל דודו מה עשה עד עתה בחייו הוא נמנע מלהציג את עברו השופע בניסיון מקצועי בבית הספר בית צבי, או שאולי זו הייתה המטרה?

כאשר סיים אבגי לדבר עם השופטים והחל לשיר השופטים היו המומים, בסיום השיר אמר השופט פורטיס לאבגי "אתה בן אדם מפתיע במיוחד, פתאום באה לך דמות מפתיעה משום מקום". "אתה מלמד אותנו שיעור חשוב בשיפוטיות, ובשבילי זה באמת שיעור" אמר השופט עברי לידר, גם משה פרץ הגיב "דודו אבגי, האיש והטרנינג אני אומר לך כן", שירי מימון סיכמה "דודו, בשביל זה באתי לתכנית הזו" – ואנחנו רק שואלים איפה הסתתר המידע החשוב שאבגי הוא לא רק חובבן, או סתם נער משדרות שבא לעשות כיף, אלא שחקן לכל דבר שסיים בית ספר מקצועי.

אבגי: בוגר בית הספר בית צבי לאומנויות הבמה
אבגי: בוגר בית הספר בית צבי לאומנויות הבמה

מלבד היותו בוגר בית הספר בית צבי, צוות הפורטל חושף כי אבגי השתתף גם בהצגה "פרפרים הם חופשיים" במסגרת העלילה של ההצגה דון הוא עיוור צעיר ומוכשר שעזב את בית אמו בפרבר עשיר, בהצגה פרפרים הם חופשיים של בית צבי. הוא בא לחפש את מזלו בעיר הגדולה כזמר יוצר. הוא שוכר לעצמו דירת סטודיו בוהמיינית ועורך היכרות עם שכנתו היפה והזרוקה שמגלה כי הוא עיוור. למרות הרתיעה הראשונית שלה, הכימיה ביניהם מביאה אותם לקשר רומנטי הנקלע לקשיים כאשר אמו של דון, סופרת מכובדת ושמרנית, הבטוחה שבנה לא יכולה להסתדר בלעדיה, מגיעה לביקור פתע.

צפו בהצגה בה השתתף דודו אבגי במסגרת בית צבי:

557548_450309274990052_903082382_n 387529_2705624726557_122570668_n

צילום: מתוך "בית צבי" לאומנויות הבמה.

מהפקת אקס פקטור ישראל נמסר בתגובה: ״דודו איבגי מתמודד רב כישורים זמר מצוין, עובד במכולת ולמד משחק בבית צבי"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן