הזמר המפורסם החשוד בבעילת קטינה בהסכמה: אייל גולן

435321

פורטל עומרי חיון חושף לראשונה: היחידה המרכזית של מחוז תל אביב פתחה לפני מספר שבועות בחקירה, לפיה לכאורה הזמר אייל גולן קיים מספר פעמים יחסי מין עם קטינה בת 15 במספר פגישות שונות. הפרשה הסתעפה לאחר שהתברר כי זמר ים תכוני מצליח נוסף, נכח באחת מהפגישות.

העביר אותה או לא? "קשת" שוב בצרות: הזמר אייל גולן הוא על פי החשד הזמר שבעל בהסכמה קטינה כבת חמש עשרה. לפי גורמים במשטרת ישראל, חלק מהאירועים האינטימיים תועדו באמצעות מכשיר טלפון נייד. עוד נחשף כי קיים חשד נוסף שלפיו זמר ים תיכוני מצליח נוסף השתתף גם הוא באחד מערבי המין הקבוצתיים האלה, עם הנערה ועם חברותיה.

נגד אייל גולן טרם יצא צו מעצר והוא גם עדיין לא נחקר, אך גורמים מעורבים בפרטים סיפרו לפורטל עומרי חיון כי עד הבוקר יוזמן גולן לתחנת המשטרה.

אייל גולן הוא אחד מגדולי הזמר בישראל וכיום הוא משתתף בתכנית "הכוכב הבא" המשודרת בזכיינית "קשת',' יחד עם איש יחסי הציבור שלו רני רהב, שגם הוא שופט בתכנית. אתמול (רביעי) נגבתה עדותה של הקטינה, במהלכה טענה כי נהגה להיפגש עם גולן ויחד עם אנשים נוספים שעמם קיימה יחסי מין מלאים.

>>> מי הוא הזמר המפורסם השני שחשוד? החשיפה רק לחברים שעשו לנו לייק בפייסבוק!

במהלך החקירה סיפרה הצעירה כי "הם לא הפסיקו לעשן סמים קלים ולעשות דברים נוספים". לפי הסרטון שצולם בטלפון של אחד מהנוכחים והגיע למשטרת ישראל, נראה לכאורה צילום מפליל מאותו ערב. הנערה הצעירה תזומן להמשך חקירה בשעות הבוקר וגם צעירות נוספות שהיו נוכחות בחלק מהאירועים.

מאז שעות הערב אייל גולן ומנהליו מסרבים לענות לשיחות, בשלב הראשוני נמסר כי אין אמת בדברים. כרגע נותר רק לחכות ולראות לאן תוביל החקירה ואם בכלל יש דרך לצאת ממנה לאור סירטוני הוידאו שצולמו.

אייל גולן בתגובה רשמית בדף הפייסבוק שלו
1470339_10151993269253416_1978725957_n

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן